השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

עורך-דין הגירה
אליהו עטר

משרדנו הנו אחד מהמשרדים המובילים בתחום הסדרת המעמד בישראל, ועוסק בדיני הגירה לישראל ומחוצה לה.

אנו נותנים שירות בענייני אזרחויות ישראליות, הסדרת מעמד, הבאת הורה קשיש מחו"ל, איחוד משפחות, הארכת ויזה לעובדים זרים, הזמנת מסורבי כניסה לישראל, הכנסת עצורים מנתב"ג וכל סוגיה שעניינה בדיני ההגירה לישראל ומחוצה לה.

עו"ד אליהו עטר מייצג ומלווה את הלקוח באופן אישי לאורך כל ההליך, ובכל הערכאות הנדרשות, והכל תוך כדי שירות אישי ומתן האפשרות להגיש בקשות שונות ואף בקשות חריגות (ככל ויידרש) במסגרת ההליך והכל על מנת לשמור על האינטרס של הלקוח ושגרת חייו. 

למשרדנו אחוזי הצלחה גבוהים ביותר בתיקים בהם המשרד מייצג. 

חוקי ההגירה בישראל הינם נוקשים, ומשום כך הם עומדים בפני אנשים רבים המבקשים להגר לישראל מסיבות שונות, או לעבוד בה. הסיבות לבקשת אשרות עבודה או אישורי הגירה לישראל עשויות להיות עסקיות או פרטיות. במקרים בהם הגשת הבקשה היא עסקית, היא נובעת מטעמיהן של חברות המעוניינות להשיג אשרות והיתרי עבודה עבור מומחים מקצועיים ומבקרים עסקיים מתחומים שונים, הגרים במדינות זרות.

סיפורי הצלחה לקוחות
אלדד ומרינה
אלדד ומרינהסיפור האהבה של אלדד ומרינה (אזרחית רוסיה)
קרא עוד
אלדד הגיע למשרדנו לאחר שהיה מיוצג ע"י משרד אחר, ולאחר שהוציא עשרות אלפי ₪. התיק של אלדד ומרינה הוגש למשרד הפנים, אולם היה תקוע במשך למעלה מ-10 חודשים. לאחר שאלדד שמע על הליווי המלא של משרדנו, ועל הטיפול המסור, אלדד החליט כי הוא מעוניין שההליך בעניינו "ירוץ". מיד לקחנו את התיק, פירקנו את העובדות, חיפשנו את החוסרים ואת הליקויים, והעברנו עמדה ברורה למשרד הפנים ביחס לחלק מהדרישות אשר מנעו מהתיק להתקדם. כשבועיים לאחר חתימת ההסכם בין אלדד לעו"ד אליהו עטר, מרינה החלה בהליך המדורג, אושרה לה ויזה ומעמדה בישראל הוסדר. בתיק זה חסכנו ללקוח סך של 1,500 יורו בשל דרישות לתעודות מסוימות שמשרד הפנים דרש, ולאחר התערבות משרדנו חזר בו מדרישתו, וזמן יקר בו בת זוגתו לא יכלה לצאת מישראל ולפגוש את משפחתה. יצוין כי בת זוגתו לא פגשה את משפחתה כ-6 שנים וכעת היא יכולה לעשות זאת. משרדנו התרגש מאוד מהתוצאה הנפלאה.
איליה ומילנה
איליה ומילנה פרק א' - סיפור האהבה של איליה ומילנה (אזרחית מולדובה)
קרא עוד
איליה ומילנה הגיעו למשרדנו כזוג צעיר (בני 18 בלבד) ואוהב, ולאחר שבוטל מעמדה של מילנה בישראל. מילנה לא יכלה לעבוד, ללמוד, לצאת מישראל וחששה מגירושה או תפיסתה על ידי משטרת ההגירה. לאחר שהוסבר להם מצבם, ולאחר חוות דעת מעמיקה בעניינם, למידת החומר, פירוק העובדות, הכנת התיק, תיקון הליקויים. התיק הוגש למשרד הפנים. לאחר כ-3 חודשים לבערך ובליווי צמוד של עו"ד אליהו עטר, התיק אושר ומילנה קיבלה ויזה ומעמד בישראל. כיום איליה ומילנה חיים יחד בישראל ובונים את עתידם.
תומר ולנה
תומר ולנה פרק ב' - סיפור האהבה של תומר ולנה (אזרחית אוקראינה)
קרא עוד
תומר הגיע למשרדנו לאחר שהיה מיוצג ע"י משרד אחר. לנה הגיעה לישראל יחד עם ילדיה אך סורבה בכניסה. לאחר שהוגשו בעניינה 2 ערעורים, אחד לבית הדין לעררים והאחר לבית המשפט המחוזי, ולאחר ששניהם סורבו, ולאחר שתומר הוציא עשרות אלפי ₪, ולנה חזרה עם ילדיה לאוקראינה. תומר הגיע למשרדנו. מיד לקחנו את התיק, פירקנו אותו, חיפשנו את החוזקות והחולשות ולאחר תיקון הליקויים והכנת התיק יחד עם הטענות המשפטיות ביקשנו מלנה שתיכנס לישראל שוב פעם. כמובן שלנה סורבה בכניסה ועו"ד אליהו עטר הגיש ערר בעניינה. הערר עסק בפרסום נוהל סותר שפרסם שר הפנים. על מנת שהערר לא יתקבל ויקבע תקדים משפטי, המדינה הסכימה להכניס את לנה לישראל בכפוף למשיכת הערר. ההליך להכנסת לנה לישראל לקח חודש וחצי בלבד (כולל הערר), וכיום לנה ותומר חיים יחד בישראל עם אהבה גדולה.
Previous
הבא

 

במקרים בהם הגשת הבקשה היא פרטית, היא נובעת מטעמיהם של יחידים, זוגות או משפחות לעלות למדינת ישראל, לטייל בה או לעבוד בה. כאשר מתעורר צורך בסיוע או ייצוג מול רשויות החוק עבור אישורים להיכנס למדינה, לעבוד בה או להגר אליה, היעזרות בשרותיו של עורך דין הגירה היא הפתרון המתבקש.

טיפול בבקשות להסדרת מעמדם של אנשים המעוניינים להיכנס למדינת ישראל ולשהות בה לטווח ארוך, הינו עיסוק השייך לתחום דינים בנושאי הגירה. כחלק מעיסוקיו של עורך דין הגירה לישראל, הם בין היתר גם סיוע בהסדרת מעמדם של בני או בנות זוג של אזרחים ישראלים שהם זרים ורוצים להפוך להיות אזרחי המדינה. הסדרת מעמדו של שוהה זר במדינת ישראל עשויה להיות קבלת אשרת שהיה במדינה או גם אשרה לצורכי עבודה.

קיימים מקרים רבים בהם אזרח או אזרחית ישראלים מקיימים קשר של זוגיות עם תיירים או עובדים זרים, או עם אנשים השוהים במדינה אחרת ואין להם אזרחות ישראלית. מקרים נוספים בהם קם הצורך לטפל בנושא הסדרת המעמד באופן תכוף, הינם מקרים בהם בן או בת הזוג של האזרח הישראלי שוהים כבר בישראל ללא אשרת שהייה חוקית. במקרים אלו ואחרים, חשוב לפנות למשרד עורכי דין המתמחה בדיני הגירה ויידע כיצד לפעול על מנת להסדיר את מעמדם של בני הזוג הזרים המעוניינים לשהות בארץ. משרד עורכי דין אליהו עטר ושות' הינו משרד בעל ניסיון רב בתחום דיני ההגירה וחוקי השהייה בישראל.

האופן בו יכול לסייע עורך דין הגירה

קיימות מספר דרכים באמצעותן ניתן להסדיר את מעמדו של בן זוג זר השוהה או מבקש לשהות במדינת ישראל. אחת האפשרויות הנפוצות להסדרת נושא זה היא באמצעות עריכת נישואים אזרחיים מחוץ למדינת ישראל. גם כאשר בוחרים באפשרות זאת, עדיין קיימת חשיבות להיוועץ עם עורך דין הגירה לישראל, משום שהוא מכיר את כל נתיבי החוק ופרצותיו ויוכל למנוע מבני הזוג טעויות אשר עשויות לגבות מחיר לא רצוי. אפשרות אחרת להסדרת מעמדם של בני זוג זרים לאזרחים ישראלים, היא באמצעות הוכחת קיומו של קשר זוגי בין השניים והגשת מסמכים תקינים ומאומתים.

מהם השירותים המשפטיים הניתנים אצל עורך דין הגירה?

עורכי הדין בתחום ההגירה מעניקים שירותים משפטיים מגוונים לעסקים ואנשים פרטיים, אשר המשותף ביניהם הוא הצורך להשיג את מטרתם בהתאם לדיני החוק בישראל. המטרות לשמן ניתנים שירותים משפטיים מטעם עורך דין הגירה עשויות להיות שונות, וביניהן ניתן למנות את הצורך בקבלת סיוע וליווי בתהליכים לצורך קבלת אישורי תושבות זמנית או קבע, או אישורי אזרחות עבור בני ובנות זוגם של אזרחי ישראל. כמו כן, עורכי דין לנושאי הגירה מתמחים גם בתחומי עלייה לישראל וההיבטים השונים הנובעים מחוק השבות. גם במקרים של תביעה פלילית או מקרי מעצר בגין כניסה או שהייה לא חוקיות לארץ ישראל, או בגין העסקת עובדים זרים שלא כחוק, הפנייה אל עורך דין הגירה הינה מתבקשת.

פנייה אל עורך דין בנושאי הגירה

על מנת לקבל שרות מקצועי ואמין בתחום דיני ההגירה השונים בישראל, מומלץ ליצור קשר עם משרד של עורך דין הגירה, אשר ידע כיצד לספק לכם את הפתרון הטוב ביותר. במידה ואתם זקוקים לסיוע באחד מן התחומים המשפטיים שצוינו או בתחום דומה, אנא צרו קשר עם משרדנו בטלפון, במייל, או באמצעות עמוד הצור קשר.