סירוב כניסה לישראל

סירוב כניסה לישראל
השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

מסורבי כניסה לישראל

חוקי ההגירה והאזרחות בישראל, כמו גם חוקי השהייה והסדרת המעמד בה, הינם חוקים ייחודיים בשל צביונה המיוחד של מדינת ישראל. בשל הייחודיות הרבה של חוקי הכניסה וההגירה, קיימים מקרים בהם אנשים המעוניינים לשהות בישראל או גם לעבוד בה, נתקלים בתגובת סירוב מטעם משרד הפנים.

תגובת סירוב כניסה לישראל עשויה להינתן בין אם האדם המעוניין להיכנס למדינת ישראל ולהסדיר בה את מעמדו אינו שוהה במדינה, ובין אם הוא עומד כבר בשעריה. עם זאת, במקרה השני מועברים מסורבי הכניסה לישראל למתקן כליאה הסמוך לנמל התעופה בן גוריון, בו עליהם לשהות עד לגירושם מן הארץ. את זמן השהות במתקני כליאה מומלץ לנצל אותו להסתייעות בעורך דין לענייני הגירה אשר ממתמחה בנושאי הוצאת אשרות שהייה, המונעות את גירוש הזרים מן הארץ.

עקב חוקי ההגירה והשהייה הייחודיים של מדינת ישראל, לעיתים אזרחים זרים נתקלים במצב בו הם מקבלים סירוב כניסה לישראל. סירוב זה מתקיים עקב הפעלת שיקולים מצד פקיד משרד הפנים במעברי הגבול השונים למדינה. השיקולים לסירוב כניסה למדינה אמורים להיות סבירים והגיוניים ולהסתמך על עובדות המסבירות את הסירוב לבקשה.

מסורבי כניסה לישראל לעיתים נתקלים ברשת של חשדות מטעם פקידי משרד הפנים, וחשדות אלו משפיעים על החלטתם של פקידי רשות הפנים להיענות לבקשת הכניסה בסירוב. על מנת להתגבר על החשדות המועלים כנגד מסורב הכניסה ולשכנע את רשויות הפנים באשר לכוונותיו הלגיטימיות של הזר מבקש האשרה, חשוב להסתיע בשרותיו של משרד עורכי דין המתמחה בדיני ההגירה השונים.

משרד עורך דין אליהו עטר ושות' הינו משרד אשר עומדות מאחוריו הצלחות רבות בתיקים מורכבים בנושאי ההגירה, המכיר את נבכי החוק השונים ואת הדרך להתנהל מול הרשויות באופן היעיל והחכם ביותר.

סיבות לחשדות כנגד מסורבי כניסה לישראל

לידיעתם של מסורבי כניסה לישראל, פקידי משרד הפנים השוללים את בקשות הכניסה של זרים לישראל, פועלים על פי שיקולים ואינטואיציה, המורים להם כי מבקש אשרת הכניסה פועל מתוך כוונות לעבוד במדינת ישראל, או להמשיך את שהותה בה ללא אשרה חוקית.

במקרים מסוימים אף עולה החשד כי מבקש הכניסה לארץ פועל מטעמי כוונה לפגוע בביטחון מדינת ישראל ותושביה. עובדות עליהן פקידי משרד הפנים נשענים כאשר הם חושדים בכוונות הכניסה של זר למדינת ישראל, עולות במקרים בהם הזר הינו בעל ויזת תייר והוא מרבה להיכנס עמה לארץ וגם לצאת ממנה; במקרים בהם הזר מצהיר כי הגיע למטרות עבודה, אך אין בידיו אשרה מתאימה; במקרים בהם קיים הסיכוי כי הזר מנסה לשהות בארץ ולהשתקע בה ללא אשרת שהייה; במקרים בהם הזר מתקשה להסביר ולהוכיח את מטרת ביקורו בארץ ובמקרים בהם נושאים ביטחוניים עומדים בראש רשימת השיקולים.

כיצד עורך דין לענייני הגירה מסייע סירוב כניסה לישראל

הסתייעות בעורך דין לענייני הגירה מונעת במקרים רבים מצבים לא נעימים הנגרמים עקב קבלת סירוב כניסה לישראל. עקב המעצר המנהלי החל על מסורבי הכניסה לארץ, קיים החשש לפגיעה בזכויותיהם, אשר עשויה לגרום להשלכות קשות עבורם ועבור מקורביהם. משום כך, חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין המכיר את כל המהלכים המנהליים והמשפטיים דרכם יש לפעול לצורך מציאת פתרון ואף טיפול מונע לבעיית סירוב הכניסה למדינה.

היעזרות בעורך דין לדיני הגירה

כאשר בוחרים בעורך דין לענייני הגירה אשר יוכל לפעול במקרים של סירוב כניסה לישראל, חשוב לבחור במשרד עורכי דין בעל שם כגון משרד עורכי דין אליהו עטר ושות', אשר צבר ניסיון עשיר, הכולל הצלחה בתיקים מורכבים. כמו כן, משרדנו מספק שרותי בוטיק בצד יחס אישי וזמין ללקוחות סביב השעון. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בהודעת טקסט או בטלפון על מנת לפתור את נושאכם באופן המהיר והטוב ביותר.

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:
סירוב כניסה לישראל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support