עורך דין אליהו עטר
השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

סיפורי הצלחה של משרד עו"ד הגירה אליהו עטר ושות': סיפורים על נחישות ותוצאות

כאשר מדובר בהגירה לישראל, כל סיפור הוא ייחודי וכל לקוח מגיע עם אתגרים משלו. משרד עו"ד אליהו עטר ושות' הצליח להביא לתוצאות מרשימות עבור לקוחותיו. הנה שלושה סיפורי הצלחה מרתקים שממחישים את המיומנות, הנחישות והמקצועיות של צוות המשרד.

מערכת האתר

21 באוגוסט 2024

1. הפיכת התהליך המורכב להזדמנות חדשה: סיפורם של אלדד ומרינה

אלדד ומרינה היו במבוי סתום.

לאחר שיוצגו על ידי משרד אחר והוציאו עשרות אלפי שקלים, התיק שלהם נתקע במשרד הפנים למשך יותר מ-10 חודשים.

אלדד הבין שהמצב דורש שינוי ויצר קשר עם משרד עו"ד אליהו עטר ושות'.

הצוות המקצועי של המשרד ניתח את המקרה לעומק, זיהה את החוסרים והליקויים, והעביר למשרד הפנים עמדה ברורה ומנומקת. כעבור שבועיים בלבד, מרינה החלה בהליך המדורג, קיבלה ויזה ומעמדה בישראל הוסדר. 

בנוסף, המשרד הצליח לבטל דרישה לתעודות מסוימות שהיו גורמות להוצאות נוספות של 1,500 יורו, ואפשר למרינה לצאת מהארץ לראשונה מזה 6 שנים ולפגוש את משפחתה.

2. אהבה צעירה מול מכשולים: סיפורם של איליה ומילנה

איליה ומילנה, זוג צעיר ואוהב, הגיעו למשרד עו"ד אליהו עטר ושות' כשהם בני 18 בלבד, לאחר שמעמדה של מילנה בישראל בוטל. מילנה הייתה במצב קשה – ללא אפשרות לעבוד, ללמוד או אפילו לצאת מהארץ, כשהיא חוששת מגירוש או תפיסה על ידי משטרת ההגירה. צוות המשרד למד לעומק את המקרה, ניתח את החומר, תיקן את הליקויים והכין את התיק בצורה יסודית. לאחר כ-3 חודשים בלבד של ליווי צמוד, התיק אושר, ומילנה קיבלה ויזה ומעמד בישראל. היום, איליה ומילנה חיים יחד בישראל ובונים את עתידם המשותף.

-עו"ד הגירה מומלץ –

אלדד ומרינה לאחר אישרו אשרות עבודה

לשיחת ייעוץ עם עו"ד הגירה מומלץ

3. חזרה למשפחה: סיפורם של תומר ולנה

תומר, שייצג בעבר על ידי משרד אחר, פנה למשרד עו"ד אליהו עטר ושות' לאחר שלנה, שהגיעה לישראל עם ילדיה, סורבה בכניסה לארץ. לאחר שהוגשו בעניינה שני ערעורים, שנדחו, ולאחר שלנה חזרה לאוקראינה עם ילדיה, תומר הגיע למשרד במצב קשה. צוות המשרד ניתח את המקרה, זיהה את החוזקות והחולשות, והכין את התיק מחדש. לאחר הגשת הערר, המדינה הסכימה להכניס את לנה לישראל בכפוף למשיכת הערר, וכיום לנה ותומר חיים יחד בישראל עם אהבה גדולה. התהליך כולו נמשך חודש וחצי בלבד, והסתיים בהצלחה מוחלטת.

לסיכום

סיפורים אלו הם רק חלק קטן מהישגי משרד עו"ד אליהו עטר ושות'. המשרד מתמחה בטיפול במקרים מורכבים ומצליח להביא לתוצאות מרשימות גם במקרים בהם התקווה נראית קלושה. עם צוות מקצועי ומנוסה, המשרד מסייע ללקוחותיו לא רק למצוא פתרונות משפטיים, אלא גם לשקם את חייהם ולבנות עתיד חדש בישראל.